2015. május 26., kedd

3.rész




Bólintottam, majd megfordultam. A háló másik oldalára figyeltem, ahol a másik csapat már elfoglalta helyét. Öt a hat ellen volt, amit kicsit igazságtalannak tartottam. Előnyük volt velünk szemben.

 „Tudod, hogyan kell szerválni?” kérdezte Harry.

 „Tudom, hogyan kell, de nem vagyok benne a legjobb.” nevettem.

 „Ne bonyolítsd túl, csak adj bele mindent.” nyugtatott Harry.

„Nem akarsz te szerválni elsőnek? Mármint úgy tűnik, hogy tudod, mit kell csinálni.” nevettem, és a labdát felé tartottam.

 „Harley cicus, látom én hogy van ez.” mondta Harry, mire én keményen mellkasához dobtam a labdát. Könnyedén elkapta, míg szemeit forgatta tettem miatt.

 „Woah bébi, ne légy haragos.” gúnyolódott és rám kacsintott.

 „Ne hívj bébinek.” nyöszörögtem ami vigyorgásra késztette.

 „Inkább nem is. Nem illik hozzád.” nevetett. Szemei levándoroltak a nyakamra. Tudtam mire gondolt mikor a szemöldökét ráncolta, de reméltem, hogy nem mond semmit. Sajnos meghiúsította kívánságom.

 „Miért rejtegeted a nyakláncod?” A szavak a torkomon akadtak, öntudatlanul nyúltam a nyakamhoz. Kezeim közt tartottam a medálom a pólóm alatt.

 „É...én nem.” dadogtam. Válaszomra felhúzta szemöldökét. „Én csak nem akarom, hogy játék közbe útban legyen.” mosolyogtam rá, míg lenyeltem a torkomban keletkezett gombócot.

 „Láthatnám a medálod?” kérdezte, a labdát bal karja alá helyezve.

„Nem.” válaszoltam egyszerűen.         
  
„Nem vethetnék rá csak egy pillantást? Miért?” vonta meg a vállat. Próbáltam egy újabb hazugságot kitalálni, amikor Mikey szólt nekünk.

„Kezdődik a játék.” rámosolyogtam Harry-re. Láttam, ahogyan megfeszíti vállát. Míg próbált elhelyezkedni, szándékosan nekiütköztem az oldalának, amitől elveszítette a labda fogását.

„A francba.” szitkozódott Harry, miközben a labda után futott.

„Sajnálom.” szóltam vissza, ajkaimat harapdálva, míg próbáltam visszatartani a kitörni készülő nevetésem. Nekem dobta a labdát, én pedig mosolyogva ütöttem vissza neki. Harry mély levegőt vett, mielőtt szervált. Tökéletesen ütötte át a háló felett a labdát. Őszintén, sokkal jobb volt, mint ahogy valaha is csináltam volna. Pimaszul rám vigyorgott, mire csak megforgattam a szemem. Az ellenfél gyorsan reagált, és könnyedén visszaütötte a labdát.

„Megvan!” szóltam. Kicsit közelebb futottam, hogy én kapjam el a labdát. Becsuktam a szemem, felemeltem a kezem, várva a labdát, de az nem jött. Kinyitottam szemem és ingerülten kerestem Harry-t. Száját egyenes vonallá préselte. Mély levegőt vett, mielőtt beszélni kezdett.

 „Csak hagyd, amik ide jönnek, oké?” Hangja mély volt, de tudtam, hogy visszatartotta magát, attól, hogy engem megsértsen. Úgy döntöttem, hogy az lesz a legjobb, ha nem vitatkozom, így csak bólintottam, mire ő vissza bólintott. Átdobta a labdát a fejem fölött a másik csapatnak. Soha nem értettem, hogy a srácok miért veszik komolyan az ilyen értelmetlen játékokat, de azt hiszem csak azért, mert mindig győzni akarnak. A másik csapat szerválója beállt a helyére.

 „1-0” mondta, mielőtt átütötte a labdát. Tommy ütötte vissza, és a másik csapat is visszaküldte. Egyenesen felém repült a labda. Rápillantottam Harry-re, és ő boldogan pillantott vissza rám.

 „Megvan!” mondtam, és felemeltem a kezem. Harry felém futott.

„Ne, Harley mondtam -” De mielőtt befejezhette volna, teste neki ütközött az enyémnek, aminek hatására mindketten a földre estünk. A másik csapat vezetett.

„A francba Harley.”mordult fel Harry, és gyorsan felállt.

„Sajnálom.” szóltam vissza, felálltam, majd leporoltam a nadrágom.

„Mit mondtam neked? Megmondtam, hogy ne állj az utamba.” dühöngött és közelebb lépett hozzám. Határozottan dobta vissza a labdát a háló felett, amivel hason találta az egyik

 „Nem mondhatod meg nekem, hogy mit tegyek Harry.”vágtam vissza. Ahelyett, hogy vissza kiabált volna, megeresztett egy mély nevetést.

„Nézz rám, kicsim.”



Köszönjük a már több, mint 1600 oldal megjelenítést, és a 13 feliratkozót. Csatlakozzatok a csoporthoz.
Puszi.

7 megjegyzés: