2015. május 19., kedd

2. rész



Gyorsan kiragadtam a kezéből a nyakláncom, majd visszafektettem mellkasomra.

 „Biztos vagy benne? ” kérdeztem félénken, zavartan felvont szemöldökkel.

 Anna és Layla bólintott, felnyögtem, majd fejem a kezeim közé rejtettem.

 „Kizárt! Nem az esetem” nyafogtam, a hangom eltompult.

„Csak próbáld figyelmen kívül hagyni őt” sóhajtott fel Anna megveregetve a hátam. Próbált nyugtatni, de egyáltalán nem sikerült neki.

 „Mennyire rossz Ő? Te tudod … Mit tett? ” kérdeztem felemelve a fejem.

Layla épp válaszolni akart, de a csengő megszólalt jelezvén, hogy ideje elkezdeni az első órát.

 „Sajnálom, később beszélünk oké? ” mondta Layla együtt érzően.

 Felálltam és bólintottam, majd megigazítottam a blúzom. A nyakláncom gyorsan betettem a gallérom alá, ha netán összefutnék Harryvel.

 Testnevelés órára csoszogtam, mit az osztály már így első nap megvetett.

 Kinyitottam a nyikorgó, fém ajtót az öltözőhöz, majd beléptem, senki sem üdvözölt, ugyanis még üres volt. Mindig én voltam az első, aki megjelent, és az utolsó, aki elhagyta azt. Csak én nem siettem, mindenki más rohant, hogy a barátaival beszélhessen. Nekem csak Anna és Layla van, de ők is az iskola másik szárnyán.

 Ahogy öltözködtem a rövidnadrágomba és pólómba, megjelentek a többiek is. Nevetések hangja visszhangzott az amúgy is szűkös helyen, míg fülemet meg nem csapta a csengő hangja.

 A táskámat bezártam az egyik üres szekrénybe, majd elindultam a tornaterembe ahol már néhány fiú kosarazott. Leültem a lelátóra és onnan figyeltem az előttem történő eseményeket.

 Észrevettem közöttük Harryt is. Miután eldobta a labdát, felém fordult. Kis vigyorral az arcán kacsintott felém, de szemei sötétek maradtak. Lenéztem az ölembe, hátha elterelődik rólam a figyelme. Már így is furcsálltam körülöttünk a dolgokat, nem akartam, hogy még rosszabbá váljanak.

 Őszintén, kissé zavaró, mert tudom Ő az a személy, akivel le kéne élnem az életem, az az ember, aki mellett megöregednék, de jelenleg annyira távol állunk egymástól, mint két külön világ. Ez ijesztő, ugyanis tudom, azt jelenti "bűnös" csak más szavakkal.

 Nem sokkal később az egész tornaterem megtelt, míg a tanár egy táblával a kezében sétálgatott.

 „Rendben! " hívta fel magára az osztály figyelmét.

 „Ezt a szép hosszú szemesztert röplabdával fogjuk kezdeni" folytatta gúnyosan.

Mindenki a csoportokat méregette, míg én ott ültem félszegen, hajamat kötve.

„Akkor kell öt csapat, így azt javaslom, hogy gyorsan válasszanak, vagy én osztom ki. Van három percük, gyerünk! " majd megfújta sípját, ezáltal mindenkit mozgásra ösztönözve.

 Mindenki össze-visszasétálgatott körülöttem és csapatokba rendeződtek, míg én csak álltam egyhelyben.

 Hirtelen egy hideg kezet éreztem a felkaromon, aminek hatására összehúztam szemöldököm. Megfordulva, Harry vigyorával találtam szembe magam. Horrorisztikus volt.

 „Úgy tűnik, szükséged van egy csapatra." vigyorgott rám, közben csoportjához vezetett, kik a tornaterem másik végébe voltak. Őket is piercingek és tetoválások borították.

 „Ők itt Tommy, Mikey, és Kayden. " mutatta be az előttem álló három srácot.

 Tommynak szurok fekete haja volt, ajkában és szemöldökében egyaránt megtalálható volt a piercing.

Mikeynak sötétbarna haja volt, majdnem olyan, mint Harryé, csak kicsit rövidebb. Rám mosolygott.

 Kayden tűnt a legcsendesebbnek. Vörös haja volt, arcát szeplők borították. Ikertesójának szemöldök piercingje és orr karikája minősítette megjelenését.

 Mind bólintottak köszönésképp, amit én is viszonoztam.

 „Harley vagyok." mondtam halkan.

 „Kedvelem őt." kacsintott Mikey.

 Felmosolyogtam rá, de nem biztos, hogy kellett volna, lehet ő ezt bóknak vette vagy mégsem.

Harry megköszörülte a torkát mögöttem, ezzel arra ösztönözve, hogy ránézzek.

 „A játék hamarosan kezdődik, úgyhogy ideje kiosztani a posztokat. Én és Harley hátra kerülünk, srácok ti fedeztek minket." mindenki bólintott, majd beállt a neki előírt helyre.

 „Csak hogy tudd, nem vagyok jó röplabdában." nevettem, míg felnéztem rá.

 „Rendben, csak kövesd a mozdulataim." kacsintott.






Ha kíváncsiak vagytok a folytatásra, iratkozzatok fel és hagyjatok nyomot magatok után.
Köszönjük a már több, mint 900 oldal megjelenítést, a 9 feliratkozót és a megjegyzéseket.
 Csatlakozzatok a csoporthoz.Minden infót megtalálhattok itt. :) https://www.facebook.com/groups/450857585089719/

9 megjegyzés: